wtorek, 24 czerwca 2014

WITAM!

Trzeba  w końcu napisać ten pierwszy post. Więc na początek o mnie.

Jestem studentką II roku Architektury Krajobrazu na Uniwersytecie Przyrodniczym we Wrocławiu. Od jakiegoś czasu zaczęłam pasjonować się cudownym prastarym światem roślin, które otaczają nas wokół. Co dnia mijamy je. Czy to jesteśmy w dziczy, czy  przechadzając się po polanach miejskich parków. Matka natura hojnie obdarowała nasz świat, lecz my często z tego nie korzystamy. Czy to wina niewiedzy i ignorancji? A może świata, w którym żyjemy? Kiedyś ludzie sami musieli hodować, zbierać i ich wiedza pochodziła z codziennej praktyki. Może warto wrócić do źródeł w tym sterylnym świecie pełnym chemikaliów?

Na moim blogu będzie dużo o gotowaniu, o urodzie i zdrowiu, o roślinach, o kulturze. Naturalnie, ale bez fanatyzmu. Dużo porad w stylu zrób to sam. Sama jestem dopiero początkująca w tym temacie, lecz już jakieś wiedzy nabrałam i będę nabierać z każdą następną notką. Wiele osób nie zdaje sobie sprawy jak wielką role odgrywa otaczająca nas natura, której jesteśmy częścią. Im bardziej się od niej odgradzamy, tym bardziej ona się nam przeciwstawia. 

Pozdrawiam i życzę miłej lektury

Amanita Muscaria 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz